TEST DRIVE
GALERIE

SOLICITĂ OFERTA

i
i
i
i
i
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie validate telefonic de către un agent Call Center
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie transmise către distribuitorul Suzuki Romania selectat, în vederea primirii de oferte comerciale personalizate, prin următoarele canale (datele vor fi prelucrate în conformitate cu politica de confidențialitate a datelor, disponibilă aici ):
Telefon
E-mail
Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții

ALEGE-ȚI S-CROSS-UL POTRIVIT

COMPARĂ SPECIFICAȚILE

EXTERIOR

Design Agresiv, Tipic Unui SUV

Prima impresie contează întotdeauna, dar e mai important ca aceasta să dureze pentru a-ți afirma talentul. Diferența stă în detalii. Cu cât îl vei privi mai mult, cu atât va deveni mai atrăgător. Asta promite S-CROSS.

Faruri și stopuri LED

Emanând vitalitate și stil din cap până în picioare, farurile și stopurile sunt compuse din trei blocuri optice cu tehnologie LED pentru o imagine dinamică. În cazul farurilor, pozițiile au și rolul de lumini de zi.

Îndrăzneț prin robustețe

Aripile laterale rectangulare oferă un plus de caracter aspectului exterior. Elementele decorative argintii prezente pe bara spate și bara față întăresc personalitatea îndrăzneață a noului S-CROSS și contribuie la o primă impresie care durează.

Gama de culori de caroserie

Grilă frontală stilizată

Impresionanta grilă frontală îmbrăcată în Piano Black creează o imagine dinamică care face din S-CROSS o prezență pe care o vei recunoaște instant. Emblema Suzuki este amplasată pe un element decorativ cromat care amplifică forța emanată de grilă.

Bare longitudinale de plafon integrate

Barele longitudinale de plafon din aluminiu anodizat integrate în plafon nu doar arată bine, dar oferă și un plus de funcționalitate, la pachet cu o estetică plăcută și o siluetă aerodinamică. Disponibil pe echipările Passion, Spirit și Luxus.

INTERIOR

Camera de joacă

Chiar și la interior, noul S-CROSS este despre bucuria de a trai fara limite. Habitaclul spațios este aerisit și luminos grație unui parbriz generos și a vizibilității laterale excelente. Vino să descoperi ce n-ai mai văzut până acum.

Habitaclu spațios

Spațiul generos pe locurile din față și din spate te ajută să te faci comod, să te relaxezi și să te bucuri de călătorie.

Tapițerie

Saunele cu tapițerie din piele, elegante și ergonomice, folosesc un mix de piele naturală pe laterale și piele sintetică pe șezut și interiorul spătarului pentru a exprima caracterul robust al noului S-CROSS. Scaunele cu tapițerie din material textil aderă la aceleași principii. Tapițeria din piele este disponibilă standard pe nivelul de echipare Spirit/Luxus, iar cea textilă vine standard pe Cool și Passion.

Sistem multimedia

Sistemul multimedia disponibil pentru noul S-CROSS utilziează cele mai noi tehnologii digitale, inclusiv Apple CarPlay și Android Auto, recunoaștere vocală și posibilitatea de a iniția apeluri hands-free prin Bluetooth. Dotările standard includ radio, posibilitatea de a reda fișiere audio sau videoclipuri prin USB, precum și prin conectarea unui iPod sau a altor dispozitive prin Bluetooth. Ca să rămâi mereu conectat la automobilul tău, sistemul multimedia afișează informații legate de consumul de combustibil, autonomie, fluxul energiei prin sistemul hibrid, diferite alerte, precum și imagine preluate de camera pentru marșarier și cea cu vedere la 360 de grade. Echipările Cool și Pasion oferă ca dotare standard un ecran multimedia WVGA de 7 inch, în vreme ce echiparea de top Spirit și Luxus vine cu un display central HD de 9 inch și un sistem de navigație cu recunoaștere vocală.

Portbagaj flexibil

Bancheta rabatabilă fracționar 60:40 și polița detașabilă permit încărcarea bagajelor de tot felul.

Plafon panoramic

Două panouri din sticlă glisante oferă o deschidere ultra-generoasă pentru plafonul panoramic, pentru ca acesta să poată fi savurat din oricare scaun. Dotare opțională pentru nivelul de echipare Luxus.

Scaune față încălzite

Echipările Passion, Spirit și Luxus oferă standard scaune față încălzite cu două niveluri de intensitate. O conductă de încălzire pentru zona banchetei este, de asemenea, disponibilă standard.

Ecranul multimedia de 9 inch standard pe echiparea Spirit și Luxus

Ecranul multimedia de 7 inch standard pe echipările Cool și Passion

Consola integrată în plafon încorporează lumini și un suport pentru ochelari de soare.

Cotiera centrală intergrată în bancheta din spate este rabatabilă și include două suporturi de pahar. Disponibilă standard în echipare Passion, Spirit și Luxus.

Aer condiționat cu reglare automată pe două zone

Grație climatizării pe două zone, termperatura la interior poate fi personalizată după bunul plac al șoferului și al pasagerului din dreapta.

Banchetă cu spătar reglabil

Bancheta noului S-CROSS oferă un spătar reglabil pe două poziții pentru confort îmbunătățit și mai mult spațiu în portbagaj. Disponibil standard pe echipările Passion, Spirit și Luxus.

Apple CarPlay le permite utilizatorilor să-și folosească terminalul iPhone pentru a iniția apeluri vocale, pentru a asculta muzică, a primi și trimite mesaje text și pentru a primi indicații de navigare prin intermediul funcției Siri sau prin interacțiunea cu ecranul tactil.
Apple CarPlay este disponibil în țările enumerate în link-ul de mai jos.
Apple CarPlay
Pentru mai multe detalii, inclusiv despre modelele iPhone compatibile cu Apple CarPlay, vizitați următorul link: CarPlay Apple, Apple CarPlay, și iPhone sunt mărci înregistrate ale Apple Inc., companie înregistrată în SUA și în alte țări.

Android Auto™ extinde platforma Android în zona automobilelor într-o manieră creată special pentru condus în condiții de siguranță. Astfel, se evită elementele care i-ar putea distrage atenția celui de la volan, pentru ca acesta să beneficieze în continuare de servicii precum Google Maps sau Google Music. Puteți descărca aplicația Android Auto din magazinul Google Play.
Android Auto este disponibil în țările enumerate în link-ul de mai jos.
AndroidAuto FAQ
Majoritatea telefoanelor mobile care rulează Android 5.0+ sunt compatibile cu Android Auto. Google, Android, Google Play și Android Auto sunt mărci înregistrate ale Google LLC.

PERFORMANȚĂ

Motoare atente cu mediul înconjurător dar care plusează prin performanță

Motorul turbo de 1,4 litri cu injecție directă oferă cuplu consistent de la turații joase, precum și un consum scăzut de combustibil.

Motorul 1.4 BOOSTERJET

Motorul turbo 1.4 BOOSTERJET folosește un sistem de injecție directă care introduce cantitatea optimă de combustibil la presiunea ideală pentru o ardere cât mai eficientă și un consum redus de combistibil. Injectoarele cu 7 orificii ajută la scăderea emisiilor și, în același timp, la îmbunătățirea puterii motorului, în vreme ce sistemul de control variabil al presiunii combustibilului reduce numărul particulelor nocive și concentrația acestora în aer. Turbina beneficiază de sisteme optimziate de admisie, evacuare și răcire, ceea ce duce la o creștere a puterii motorului prin refolosirea gazelor rezultate din ardere. De asemenea, prezența turbinei duce la un cuplu motor generos obținut în plaja de turații joase. Performanța și consumul redus sunt garantate și de sistemul de control al supapei de evacuare, dar și de designul compact și de masa redusă a motorului în sine.

Sistem mild-hybrid de 48 de volți pentru eficiență și performanță

Sistemul mild-hybrid de 48 de volți asistă motorul termic oferind un plus de cuplu prin intermediul unui motor electric. Sistemul de 48 de volți face echipă cu motorul K14DDITC BOOSTERJET. Acesta este format dintr-un starter/ generator integrat (ISG) care ia funcțiile de alternator, motor electric și starter, și o baterie Li-ion de 48V amplasată sub scaunul pasagerului din dreapta. Din sistem mai face parte și un convertor DC/DC care transformă voltajul din 48V în 12V pentru a alimenta sistemele electrice de la bord. Mai mult, sistemul recuperează energia în timpul decelerării și asistămotorul termic pentru a reduce consumul de combustibil și a spori performanțele. Consumul redus de combustibil este prioritizat în timpul reprizelor de condus normal, dar în momentul în care sistemul detectează apăsarea mai fermă a accelerației, acesta folosește motorul electric pentru a complementa cuplul motor livrat de unitatea termică. Mai mult, motorul electric menține la ralanti motorul termic în timpul decelerărilor, eliminând complet consumul de combustibil în aceste momente.

ALLGRIP SELECT 4WD system

ALLGRIP SELECT este dezvoltat pe trei valori Suzuki: plăcerea condusului, liniște sufletească și consum redus și permite selectarea unuia dintre cele 4 moduri prestabilite: Auto, Sport, Snow și Lock. Sistemul 4x4 controlat electronic este gesționat prin intermediul unui buton rotativ ușor de folosit, pentru ca utilizatorul să-și poată adapta mai ușor stilul de condus la condițiile de drum și de vreme.

Frâne cu disc pe toate roțile

Roțile față sunt dotate cu frâne cu discuri ventilate. Roțile spate sunt dotate cu frâne cu discuri solide și etriere din aluminiu, pentru o masă cât mai redusă.

Transmisii care favorizează o experiență plăcută de condus

Transmisiile dezvoltate pentru noul S-CROSS oferă mai multă performanță și un consum mai mic.
Transmisie manuală cu 6 trepte
Transmisia manuală cu 6 trepte primește rapoarte optimizate care favorizează consumul redus de combustibil, în timp ce carcasa rigidă a transmisiei anulează zgomotele și vibrațiile. Mai mult, schimbările de treaptă se fac prompt, lin și precis.
Transmisie automată cu 6 trepte
Transmisia automată cu 6 trepte oferă performanțe deosebite la accelerare, chiar și la pornirea de pe loc, la pachet cu un consum redus de combustibil la deplasarea constantă la viteze mari. Un sistem de răcire integrat asigură performanțe optime și contribuie, la rândul său, la un consum redus de combustibil.
Padele pe volan
Modul "Manual" al cutiei automate permite schimbarea treptelor de viteză cu ajutorul clapetelor de pe volan.

Exemplificarea ciclului de condus

Motorul se oprește automat
Motorul se oprește automat și bateria Li-ion furnizează energie către componentele electronice de la bord și încarcă bateria plumb-acid prin intermediul convertorului DC/DC.

Motorul este repornit
Funcția de motor electric a unității starter/generator repornește motorul. Repornirile sunt subtile și silențioase, pentru că unitatea starter/generator folosește un sistem de transmisie pe curea, mai silențios decât unul tradițional.
Accelerare
Atunci când autovehiculul pornește sau accelerează - situații în care consumul de combustibil crește - funcția de motor electric a unității starter/generator asistă motorul termic.
Deplasare cu viteză constantă
În situația deplasării cu viteză constantă, unitatea starter/generator produce electricitate și încarcă bateria Li-ion dacă aceasta este descărcată sub un anumit prag prestabilit.
Decelerare
Cu pedala de accelerație eliberată: Unitatea starter/generator folosește energia cinetică pentru a genera electricitate și încarcă bateria Li-ion.
Cu pedala de frână apăsată: Unitatea starter/generator mărește gradul de recuperare a energiei.

Suspensie performantă

Suspensia față folosește un sistem MacPherson și o construcție rigidă dar ușoară cu brațe supradimensionate, pentru stabilitate și manevrabilitate de top. Puntea spate oferă un sistem de suspensie cu bară de torsiune, ceea ce oferă o rigiditate torsională excelentă și deci, stabilitate de top în viraje. În același timp, arcurile și amortizoarele cu cursă optimizată oferă un nivel superior de confort. Beneficiile testelor realizate pe toate tipurile de drumuri din Europa se reflectă direct în comportamentul suspensiei și al confortului și stabilității oferite de aceasta. Mai mult, montajele rigide pe suspensie sporesc manevrabilitatea și reduc zgomotele și vibrațiile pe suprafețe accidentate.

SOLICITĂ OFERTA

SIGURANȚĂ

Suzuki Safety Support

Suzuki își dedică eforturile pentru a oferi siguranță și liniște sufletească pe parcursul oricărei călătorii, în orice condiții. Unul dintre cele mai importante aspecte ale experienței de condus este încrederea în autovehicul și în stilul propriu de condus. Pe scurt, Suzuki Safety Support face condusul mai plăcut și mai relaxant.

Tehnologiile avansate de siguranță oferă liniște sufletească și încredere

Sistemul DSBS detectează eventualele obstacole și folosește frâna de urgență autonomă pentru a evita coliziunile. Camera video monitorizează și identifică semnele de circulație și marcajele de pe șosea, menținând autovehiculul pe banda de rulare. Noul S-CROSS primește cele mai noi tehnologii de siguranță pentru a oferi mai multă încredere șoferului și pasagerilor. Piesa de rezistență este reprezentată de sistemul Dual Sensor Brake Support care se bazează pe o cameră video monoculară și un senzor radar pentru a evalua riscul unei potențiale coliziuni frontale cu un obstacol, vehicul sau pieton. Sistemul detectează marcajele de pe șosea și păstrează autovehiculul pe banda corectă de rulare.

Frânare de urgență autonomă (AEB - Autonomous Emergency Braking)*

Funcția AEB utilizează sistemul DSBS pentru a determina dacă există un risc de coliziune frontală cu un obstacol, un vehicul sau un pieton și îl asistă pe cel de la volan în următoarele moduri: Avertisment de coliziune frontală Șoferul este avertizat de un posibil impact sonor și vizual. Asistență la frânare pentru evitarea coliziunii Sistemul crește forța de frânare exercitată de șofer atunci când este detectată probabilitatea unei coliziuni chiar și după declanșarea avertismentului de coliziune frontală. Frânare automată Sistemul activează frânele pentru a preveni sau diminua daunele produse de o coliziune atunci când determină iminența unui impact.

Avertizare la părăsirea benzii de circulație*

La viteze de peste 60 km/h, camera monoculară detectează marcajele benzii de pe o parte și alta a autovehiculului și, în cazul încălcării acestora, notifică șoferul cu semnale vizuale și auditive.

Recunoașterea semnelor de circulație*

Funcția folosește sistemul DSBS pentru a detecta și recunoaște semne de circulație, inclusiv limite de viteză, indicatoare de acces interzis și semne auxiliare. Mai mult, o ilustrare grafică a fiecărui semn este afișată, după caz, pe instrumentarul de bord, pentru a-i reaminti șoferului când intră în zona de incidență a respectivului semn de circulație. Sistemul poate reda până la 3 semne de circulație simultan.

Prevenirea părăsirii benzii de circulație*

Această funcție folosește camera video monoculară pentru a detecta marcajele benzii de circulație și asistă șoferul prin controlul direcției asistate electric în cazul în care părăsirea benzii este iminentă. Această funcție poate fi dezactivată de către utilizator prin intermediul unui buton amplasat pe volan. Funcția este activă numai la viteze între 65 km/h și 165 km/h, când mâinile șoferului se află pe volan.

Weaving alert*

La viteze de peste 60 km/h, camera monoculară detectează mișcările stânga-dreapta în interiorul benzii de circulație cauzate de lipsa de atenție sau de oboseală și notifică șoferul cu semnale vizuale și auditive.

Sistemul cruise control adaptiv (ACC) oferă o funcție "stop and go" care poate opri complet autovehiculul, iar mai apoi poate urmări vehiculul din față, ori de câte ori acesta pornește și se deplasează. Manevrele în spații strânse sunt simplificate de senzorii de parcare și de funcția Rear Cross Traffic, dar și de camera cu vedere la 360 de grade.

Cruise control adaptiv cu funcție "stop and go"

Sistemul cruise control adaptiv este conceput special pentru a păstra o distanță sigură față de autovehiculul din față. Această distanță poate fi setată pe 3 nivele*. Când în față nu se află niciun autovehicul, sistemul menține constantă viteza setată de șofer. Mai mult, funcția "stop and go" poate opri complet autovehiculul în cazul unui ambuteiaj și îl poate urmări la reluarea deplasării. La 2 secunde după o oprire completă, sistemul "stop and go" se dezactivează și pedala de frână este eliberată. *Distanța dintre vehicule variază în funcție de viteză.

Rear Cross Traffic Alert*

Rear Cross Traffic Alert (RCTA) folosește senzori montați în capetele spoilerului spate pentru a avertiza șoferul dacă există vehicule care se apropie din lateral la executarea manevrei de ieșire cu spatele dintr-un loc de parcare. Dacă un asemenea vehicul este detectat, sistemul trimite alerte pe ecranul multimedia, acompaniate de semnale sonore. Această funcție este de mare ajutor atunci când șoferul iese în marșarier dintr-un loc de parcare și câmpul vizual îi este obstrucționat în stânga și în dreapta. Sistemul funcționează doar când autovehiculul se deplasează cu spatele, la viteze de maxim 8 km/h.

*Abilitatea camerelor video și a senzorilor de a detecta obstacole, marcaje pe asfalt sau semne de circulație este limitată. Vă rugăm să nu vă bazați exclusiv doar pe sistemele de asistență. Conduceți prudent, indiferent de situație. Distanța între vehicule variază în funcție de viteza cu care rulați.

Monitorizarea unghiului mort (BSM)*

Cu ajutorul senzorilor amplasați pe ambele capete ale spoilerului spate, această funcție avertizează șoferul atunci când alte autovehicule se apropie în diagonală din spate sau când alte autovehicule se deplasează în paralel în unghiul mort al oglinzilor laterale. Când un vehicul este detectat, un indicator vizual clipește pe oglinda laterală. Dacă, de exemplu, șoferul activează lumina de semnalizare într-o astfel de situație, alerta devine sonoră.

Cameră video cu vedere la 360 de grade*

Sistemul de camere video cu vedere la 360 de grade combină imaginile preluate de la 4 camere video amplasate în față, în spate și câte una pe lateralele autovehiculului - pentru a oferi o imagine de 360 de grade a ceea ce se întâmplă în jur. Printre funcțiile oferite se numără și "3D view", care îi oferă șoferului posibilitatea de a vizualiza perimetrul din jurul autovehiculului înainte de a se pune în mișcare, un mod "bird's eye" pentru parcări precise, un mod "high-resolution" și schimbarea automată a imaginii detaliate pe ecranul central în funcție de treapta de viteză selectată.

Senzori de parcare

Senzori ultrasonici intregrați în bara spate detectează obstacole și declanșează avertizări acustice și vizuale afișate pe ecranul multimedia. Disponibil pentru echipările Passion, Spirit și Luxus.